- paikoillaan oleva kivi sammaloituu…

Lean ja jatkuva tavoitteellinen parantaminen

 
 

Läpitunkeva parantaminen

Jatkuvan parantamisen teema on läsnä lähes kaikessa mitä teemme. Nopeat iteraatiot ja oppiminen varmistavat sen, että emme hukkaa aikaa sellaisen lähestymisen kanssa, joka ei tuo lisäarvoa asiakkaamme toimintaan. Lean-menetelmiä, periaatteita ja työkaluja on useita. Näiden tunteminen ei yksin auta pitkälle. Tarvitaan ymmärrys siitä kontekstista, jossa parannuksia tarvitaan ja niiden ihmisten kanssa kehittämistä, jotka ovat kaikkein tutuimmat toiminnan kanssa.

Tehdään yhdessä

Tuemme lean-menetelmien käyttämistä muun muassa seuraavissa kehityksen osa-alueissa

  • Liiketoimintaympäristön kartoitus

  • Asiakkaan ymmärtämisen työkalut

  • Toiminnan nykytilan kuvaamisen välineet

  • Ongelmakohtien analysointi ja priorisointi tavoitteiden avulla

  • Ratkaisujen löytäminen ja toteuttaminen

  • Tulevan prosessin kuvaaminen ja mittareiden asettaminen

  • Jatkuvan tavoitehakuisen kehittämisen toimintatapa

Asiakas ja asiakkaan asiakas

Asiakkaalle tulee suoraan ja välittömästi hyötyä toiminnan paranemisesta ja pidemmällä tähtäimellä myös sen kautta, että valmennamme ihmiset kehittämään itse omaa työtään jatkossa.