
- paikoillaan oleva kivi sammaloituu…
Lean ja jatkuva tavoitteellinen parantaminen
Läpitunkeva parantaminen
Jatkuvan parantamisen teema on läsnä lähes kaikessa mitä teemme. Nopeat iteraatiot ja oppiminen varmistavat sen, että emme hukkaa aikaa sellaisen lähestymisen kanssa, joka ei tuo lisäarvoa asiakkaamme toimintaan. Lean-menetelmiä, periaatteita ja työkaluja on useita. Näiden tunteminen ei yksin auta pitkälle. Tarvitaan ymmärrys siitä kontekstista, jossa parannuksia tarvitaan ja niiden ihmisten kanssa kehittämistä, jotka ovat kaikkein tutuimmat toiminnan kanssa.
Tehdään yhdessä
Tuemme lean-menetelmien käyttämistä muun muassa seuraavissa kehityksen osa-alueissa
Liiketoimintaympäristön kartoitus
Asiakkaan ymmärtämisen työkalut
Toiminnan nykytilan kuvaamisen välineet
Ongelmakohtien analysointi ja priorisointi tavoitteiden avulla
Ratkaisujen löytäminen ja toteuttaminen
Tulevan prosessin kuvaaminen ja mittareiden asettaminen
Jatkuvan tavoitehakuisen kehittämisen toimintatapa
Asiakas ja asiakkaan asiakas
Asiakkaalle tulee suoraan ja välittömästi hyötyä toiminnan paranemisesta ja pidemmällä tähtäimellä myös sen kautta, että valmennamme ihmiset kehittämään itse omaa työtään jatkossa.
